Translate

tisdag 4 januari 2011

80:e inlägget!


Jag har hunnit så långt och jag är väldigt imponerad av mig själv. Från slutet av november har jag skrivit ganska mycket i min blogg och jag trodde allvarligt talat inte att jag skulle gilla det så mycket! Heja mig!
Jag hade en så bra och spännande dröm inatt som jag hade kunnat drömma klart om inte mitt alarm hade gått 07.16... Så jag var tvungen att kliva upp, göra mig i ordning och satte mig på bussen in mot stan. sen tåg till Muppsala!
Lämnade av mini sisso till lite större sisso och var med de i några timmar och sen for jag hem igen och somnade på tåget ett fåtal gånger... hehehehe...
Som tur var hann jag även med bussen som gick halv sju så jag slapp vänta i stan en timme så det är jag glad över.
Så nu när jag kommit hem har jag i stort sätt bara ätit, kollat på tv, ätit och kollat på tv: det är ganska nice!
Som den klump av humörsvängningar jag är just nu ska jag ta och lägga mig och förhoppningsvis drömma samma dröm, Godnatt på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar