Translate

lördag 8 januari 2011

hemsida för singelstrumpor

En sådan ska jag någon gång skapa, om det inte redan finns!
Fatta episkt!
Om man har en strumpa och den andra strumpan har tvättmaskinen ätit upp så kan man helt enkelt lägga ut en bild på strumpan under en speciell kategori och sen om man hittar en liknande på hemsidan så kan man be den personen att skicka sin strumpa, eller tvärt om... först till kvarn.
Men visst är den bra!??!?! :D::D:D:D::D
Tycker jag är otroligt smart.
På tal om smart; min syster var väldigt smart igårkväll.
Datorn hade dampat loss lite och mamma frågade om jag hade fixat med brandväggen och Becca frågar "Är brandväggen i mitt rum?". Mamma och jag garvade en bra stund och förklarade sedan att vi pratade om datan och Becca hade sitt vanliga "ahaaaaaaaaaaaa"-face.
Hon é väl för go´ ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar