Translate

söndag 2 januari 2011

Tystnad... Tagning!

Chokladen var väldigt god och nu har jag ont i magen. Fan.
Imorrn blir det bowling igen, super! ♥
På tisdag åker jag till Uppsala över dagen för att hälsa på Corris som fyller 16 imorgon (GRATTIS SÖTNOSA ♥) och sedan hem igen. Sen på onsdag så ska jag se på världens sexigaste man på bioduken ev med Höglundmaster och om inte hon kan så blir det med pöjken och kanske frågar med nå fler. På torsdag ska jag nog ta det lugnt för på fredag beger jag mig neråt mot våran huvudstad för att shoppa loss med min mor och syster. Förhoppningsvis så kommer storebror med ner på stan så man får träffa honom och kanske stannar jag där över natten om det går ♥
Den här sista veckan innan skolstart är ganska full men jag är glad över det för jag får träffa alla mina nära och kära, förutom några då som inte eller så, men ni förstår hur jag menar ♥
puss på alla och sov gött ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar