Translate

fredag 7 januari 2011

boooriiing

För att jag inte har något bättre för mig hemma just nu :D

1. Är du beredd? - Kör hårt!
2. okej då börjar vi – !!
3. vad heter du? - Josefine
4.hur gammal är du? - 16
5.hårfärg? – Just nu mörkchokladbrunt? :D
6.lång / kort? – kort -.-
8.använder du bh? – Yes!
10. färg på dina underkläder?- Vitt och rött :D
11. är du kille? - Nä
12. är du tjej? – Sí!
14. är du singel – Nope
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? – Är redan i ett :3
16. är du intresserad av nån tjej/kille? - Yes!
17. har du ett förhållande? - Ja ♥
18. är du tjock? – Inte precis XD
19. kan dina föräldrar lita på dig? - Jadå :D
20. har du glasögon ? - Nej, tack gode gud.
21. har du bra självförtroende? – Njaaaa...
22. har du blivit sviken nån gång? – Ett antal flera gånger
23. hur är ditt humör just nu? – Bra, som vanligt
24. har du testat på knark? – Uscha
27. tycker du om jordgubbar? – Yes ♥
25. har du druckit dig full nån gång? – Nevaaah
26. har du testa snusa? – fii fan
27. h
ar du rökt någon gång? - Host host, harkel, döda lungor, nej.
28. har du några syskon? Storebror och lillasyster
29. vad har du för mobil? - Sony Ericsson! (y)
30. tycker du om att sola? – Jadå, men får ingen färg.
32. går du på någon sport? – Nope, bara idrotten i skolan!
33. spelar du något instrument?- Flöjt, ska ev. köpa elbas!
34. favorit film? – Dumpad och The Tourist
36. vem skulle du offra allt för? – Min pöjk och familjen
37. Lunarstorm eller bilddagboken? - Bilddagboken.
38. Vad har du gjort idag? – Sovit och suttit vid datan
39. Är du snygg? – Jag tycker inte det.
40. vad är de bästa med dig? – Att jag är bra på att lyssna
41. vad är de sämsta med dig? - Att jag lätt blir sur för ingenting
42. kan du cykla utan händer? – YEAH!
43. har du moppe? –Nä, men pappa har EU-moppe och flak
44. har du körkort? – Näääää, bara på Legoland
45. trivs du med det? – hell yeah, det är status!
46. har du magrutor – HAH! nä
47. vart bor du ? - Hemma :D
48. trivs du där? - Trivs väldigt bra
49. favorit stad? - Uppsala
54. hip hip hora eller fjorton suger? – Fjortis suger
56. vad tycker du om bögar? – Nice! ♥
57. ska din tjej/kille helst vara lång eller kort?– Får gärna vara längre eller lika lång som mig
58. vad tycker du om fotbolls-vm? – ööööh....
60. om du fick välja vart du skulle bo vart skulle du välja? På Felix mage ♥
61. gröna lund eller liseberg? – Gröna lund
62. dricker du? – Proviva!
63. har du tröttnat på frågorna? – Inte än xD
64. bra då fortsätter vi – jaha :D
65. har du egen dator? – Yep, men egentligen skoldator men whatever
66. egen tv? - Yes, en som inte funkar.
67. har du dvd? – Yep
68. har du boxer? – Yep
69. har du stor säng? – Ganska så
70. har du stort rum? – Hos pappa :D eller ja. lagomt.
71. hur många kuddar sover du med? 1!
72. har du bra kontakt med dina föräldrar ? – Yes
73. sova ensam eller med någon? - Faktiskt ensam, om jag är sjukt trött och kan somna vart som helst så med någon
74. vem sov du senast med? – Min Bubbie ♥
75. när la du dig inatt? – 01.43 nån gång
76. när vakna du imorse? – 11.12
77. vad heter du på msn? - ' puff
78. vet du någon som äger en blogg? – Jadå!
79. vad har du för mobil nummer? - 076*******
80. vem hade du senast en msn konversation med? - Min mor
81. vad ska du göra idag?- Gå på bio med mina muppar :D
82. Har du en blogg?- Yes!

83. Isåfall, vad heter den? – www.joffepoff.blogspot.com ... du är inne på den nu?

84. Vad lyssar du på just nu? – Kent - Det finns inga ord
85. Vad har du på dig just nu? – Morgonrock och pyjamas
86. Är du less ännu? - Nä
87. Hatar du någon? – Nej

88. Vill du säga vem? – ingen :3
89. Vad gör du just nu? – Äter popcorn och svarar på frågorna
90. Vem saknar du?- Fisalisa, min fru, mörtis, höglundmaster m.fl. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar