Translate

lördag 8 januari 2011

sthlm!

Är äntligen hemma från huvudstadens vimmel!
Men vilken dag det har varit!
Gick upp 07.46 imorse och åt frukost och åkte nästan direkt till tågstation med mor och syster min. Inget tåg försenat, heja! Vi kom fram till slut och shoppandet började nästan direkt.
Jag köpte:
  • Parfym med sån där fluffsak som man klämmer på :D
  • Ett linne till min Lisafisa
  • Supermankallingar till min pöjk (a)
  • Ananasläppglans
  • Coral Red hårtoning
  • Grön/svarta tights
  • Och en jävla massa örhängen!
Jag är ganska nöjd faktiskt och jag har 600:- kvar!
Träffade även lite släkt och min kära kära storebror med tjej ♥ Vi åt på Pizza Hut, det ägde.
Sen gick man omkring på stan lite mer och bara trallade och sen var det bara att säga farväl till bror och gå mot tåget, som turligt nog kom in tidigare till stationen så man fick vila sina stackars små fötter.
Sen har vi bara väntat på bussen och åkt hem, men det har varit en väldigt mysig dag trots fötterna ♥
Hoppas alla har haft en bra dag och jag hoppas att Mörtis tumme helar sig snart! :D♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar