Translate

tisdag 11 januari 2011

fluff


Idag har det varit en mysig och seg dag.
Har segat och latat mig med mörten och fikat med mina små kompostbarn, hihi!
det är så skönt att träffa "gamla" vänner och ta igen lite och bara vara, gör det gärna oftare.
Min vecka är fortfarande fullbokad och på ett sätt gillar jag det för jag vet att jag inte komemr ha så sjukt långtråkigt på eftermiddagarna då.
Det jag oroar mig över är matteprovet som jag har imorgon... Och engelskan för jag har inte gjort ett piss förutom att läsa boken som man skulle. Jag var ju sjuk hela veckan då alla redovisningar och sånt var, lite surt nu i efterhand. Förhoppningsvis är lärarna lite förstående och kan berätta exakt vad det är som ska göras för jag är lite förvirrad om vad som ska göras och lämnas in och inte.
jag saknar min fluffiga, fega, feta katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar