Translate

söndag 9 januari 2011

Home again!

Är nu hemma efter min långa resa i klack.
Gick återigen upp imorse vid kvart i åtta och tog sedan bussen hem till pöjken. Ni förstår, min pöjk bor lite ute i bushen, ca 2-2,5 km in i skogen, och det är HALT. Blask från igår som fryst under natten och jag gick i klack (hade inga andra skor hos pappa, är hos mamma nu iaf). Det var inte så kul men gud så skönt det var! Det var plusgrader så det var riktigt nice och solen sken!
Efter min 20-25 minuter långa vandring var jag till slut framme och gick mig och la mig hos Felix direkt och låg och halvsov. Felix säger sen att han är hungrig och går upp och äter frukost och jag passar på att sova.
När han kommer tillbaka har han återfått världens energi och är sådär jättekramgo när jag bara vill sova...
Slutade med att vi spelade tvspel och sen kom syster min oxå!
sen skulle Felix på träning och jag stack hem till lilla Mörtis som äntligen har kommit tillbaka till stora Gävle och sen så kom även vår kära Pillan!
Har haft det supermysigt och nu ska jag ta och förbereda mig inför skoldagen som väntar imorgon bitti. uscha. jag vill sova.
Men sov så sött och dröm gött! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar