Translate

torsdag 13 januari 2011

bläh och blupp och mäh

Det känns som att jag gjort väldigt mycket idag.
Jag har varit till GUM på morgonen och sedan skyndat mig till skolan för att tro att jag skulle ha mitt tal idag men, det är flyttat till nästa vecka så jag kände mig lite lugnare där.
sen bara vanlig skoldag, imorgon får vi våra nya scheman. Förhoppningsvis ser de bra ut!
Men sen iaf så följde jag med Pillan till hennes moster där hon fick massage och jag läste min bok. Sen på något vis gick vi motvilligt ut i snön och vandrade ner på stan där vi träffade pöjken min och åkte ut till Pillan och åt och spela spel! Och klippte hans hår...
Felix och jag lyckades hitta tillbaka till busshållplatsen från Pillan och vi åkte hem till respektive ställen.
Lyckades göra färskost när jag kom hem oxå, som står i kylen nu, och även en kladdig kladdkaka som jag imorgon ska garnera med fudge och bjuda pöjken på för det är hans namnsdag!
som tur var behövde jag inte göra så mycket mer efter det och kollade på Fun with Dick and Jane, bra film!
Nu ska jag ta en behövlig sovstund och ladda upp inför matteprovet imorgon.
natii natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar