Translate

söndag 30 januari 2011

en macka med smör på

Allt detta för att jag har tråkigt... :3

OM DIG
1. Namn - Josefine Falk
2. Bor - Hamrånge
3. Syskon - Rebecca och Toni.
4. Ålder - 16
5. Född - 22 Oktober
6. Ögonfärg - Brun
7. Längd - 166...
8. Sko storlek - secret!
9. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
10. Stjärntecken - Enligt det nya horoskopet är jag Fisk, men nej, jag håller mig till Våg
11. Hårfärg - För tillfället brunt... typ...
12. Födelseort - Gävle

DAGENS..
1. Låt - In the mourning - Hayley Williams
2. Saknad - Många
3. Kläder - Jeans, linne och mysskjorta ♥4. Smink - Inget
5. Underkläder - INGA! hehehe. nä.
6. Mat - Köttfärssås & Spaghetti
7. Köp - Damsugare (alltså... fika)
8. Göra sen - Kolla på tävä
9. Godis - Uppätet, det blir chips & dip
10. Pinsammaste - satt i morgonrock när två tjejer kom och sålde damsugare... 14.50...

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej, för mycket mygg 8(
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - höhöhööhöh..... låren kanske? :D
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Det beror på..
4. Du ger mycket komplimanger till andra - Yup
5. Är du nöjd med ditt förnamn - nja... ibland!
6. Du tycker att du själv är smart - Inte ett dugg XD men jag kan ha mina stunder
7. Vad är det sämsta hos dig - för svartsjuk
8. Vad är det bästa hos dig - Försöker alltid uppmuntra alla..?
9. Har du bra självförtroende - Inte speciellt
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Måste jag räkna..?
11. Du tycker om att vara med killar - Ja, vissa har bra humor!
12. Känner du dina grannar - Nä, bara grannen
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svarta
14. Använder du BH varje dag - Jadå
15. Svär du ofta - Jafan, det kan hända
16. Gillar du skolan - Faktiskt, ja!
17. Har du någon gång skolkat - Yup
18. Spelar du något instrument - Tvärflöjt
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Gymnastik...
20. Har du några tatueringar - nope!
21. Har du några piercingar - Sí
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Beror på vilken dag det är.
23. Tycker du om djur - Jackie ♥

BRUKAR DU...
1. Sova - YEAH!
2. Ta mediciner du inte borde ta - ne, uscha
3. Röka - uscha
4. Snusa - uscha
5. Dricka - Har inget behov av att vara påverkad
6. Skada dig - Inte med flit D:
7. Klä dig i svart - Jovars
8. Hata folk - Nä
9. Lita på folk - Sometimes yes!
10. Skada dig med flit - noooooo
11. Drömma mardrömmar - ja D:
12. Gå i skolan - Helt otroligt, ja.
13. Gå i kyrkan - Nä, vad ska jag där och göra?
14. Ljuga - Om jag känner att jag måste
15. Vilja dö - Beror på hur min dag har varit

NÄR...
1. Åt du senast - typ... 5 minuter sen :D
2. När läste du en bok senast - Inte för så länge sen, kanske 1 vecka sedan?
3. Köpte du något senast - i fredags
4. Svor du senast - Idag :D
5. Sjöng du senast - några sekunder sedan
6. Klagade du senast - Igårkväll.
7. Klantade du dig senast - Igår :D

HAR DU..
1. För många vänner - Nej, det tycker jag inte
2. Förföljelsemani - Totally!
3. Någon annan psykisk sjukdom - har jag säkert XD
4. Skadat någon - Inte med flit vad jag vet
5. Färgat håret - MÅNGA gånger
6. Några piercnings - men ja!
7. Några tatueringar - men nej 8(
8. Egen dator - Ja, skoldata 8)
9. Gjort bort dig rejält - Many times!

ÄR DU...

1. Snäll - Jadå
2. Snygg - Tycker jag inte just nu
3. Söt - Vilket söt?
4. Lång - nej....
5. Kort - tyvärr ja.
6. Klantig - ja :D
7. Tönt - kanske?
8. Tjock - inombords, ja :D
9. Smal - utombords, jävligt!
10. Romantisk - Ganska ja :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar