Translate

onsdag 12 januari 2011

kvällsinlägget

det blev inge prov idag för våran mattelärare är så gullig så det blir på fredag istället! Då hinner man kanske repetera lite mer. Men just nu sitter och jag gör lite av talet, kom ju på att jag kommer missa början av skolan imorogn eftersom jag ska till GUM, så om någon LP1:a läser detta får de gärna säga det till Markus.
Förhoppningvis lyckas jag göra något litet tal, glömde mitt USB ute hos pappa så.. huhu. Äh, det är Paramore man pratar om! Det kommer bli hullerombuller, det vet jag och helt ointressant.. men men, bara jag får ett G så.
Vi börjar ju lite med litteraturhistoria nu i svenskan och om vi ska skriva om antiken så kommer det kännas bra för det är något som intresserar mig mycket, hoppashoppashoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar