Translate

fredag 7 oktober 2011

Anyway, the thing is that I'm kind of happy.

Även fast jag är en lite och ganska lat tjej så har jag hunnit med en hel del idag.
Jag har träffat min gullunge Lisa på morgonen innan jag åkte iväg till skolan och gjorde provet i svenska. Efter det gick jag till jobbet och har jobbat i 4 timmar nu (inte så mycket, men men) och sen har jag åkt buss hem och städat mitt rum, fixat mammas jäkla köttfärs och nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och laga lite mat till mig och kanske skura lite golv.
Jag har så himla fullt upp, ujja. Imorgon ska jag iväg och jobba igen mellan 10-17 och en timme efter ska jag ut till gulliga Isabelle som ska firas för hon fyller år imorgon! Och på söndag blir det jobb igen mellan 13-17, HEHHEHE. Mycket pengar till mig.
Har fått en prima tårtbeställning oxå som jag ska ta och fixa i ordning, säger inte vad för slags tårta för det finns en risk (inte stor) att hon som ska få den läser detta på något konstigt vis. Så det blir min lilla hemlighet så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar