Translate

fredag 28 oktober 2011

INTERVJU!!

Idag "gästas" jag av min egna lillasyster Rebecca!

J: Hej Becca!
B: nämen hallå hallå syrran!
J: Vad har du för dig denna mörka kväll?
B: hej.. :)
J: Okej... Jag har hört att du bara är 15 år, stämmer det?
B: Nej, faktiskt så är jag 15 år och *räknar med fingrarna..* och fyra månader! :D
J: Trevligt. Hur är du som person?
B: hmmm.. som person är jag väldigt glad och konstig men mycket trevlig och omtänksam är jag också. Jag har allt helt enkelt om jag får säga det själv :D
J: Vad trevligt... Vi har ju några katter (4 st sammanlagt), vilka är dina?
B: mina katter är Tindra (den svarta katten) hon är lite konstig och läskig precis som jag kan va! och Tova min favvokatt, hon avgudar mig. :)
J: Vad bra. Då fick jag de mer onormala katterna, haha. Du har varit på Citygross och praktiserat i deras bageri den här veckan, hur gick det?
B: det gick apbra! det var kul och jobbigt på samma gång. jag har gjort MASSA bröd och MASSA muffins. varje gång jag skulle tvätta händerna så smakade jag på smeten på fingrarna och ja, det var så gott så. problemet var att jag fick lite ont i magen, men men.. :) osså har man väl smakat på remonsen också, hehe.
J: Så nu vet du vad de mesta verktyg heter i ett bageri?
B: japp... såklart! :)
J: Så... Vad heter de tre "huvudverktygen" till kittlarna? (Eller bunkarna som du kallar de.)
B: ehm EHM eHm! ballongvisp............................degkrok typ...............och............fan jag är trött och jag kan inte tänka!! balle....
J: Den sista kallas för de som hjälper t.ex flugor att flyga!
B: flugflyg? :)................nej! vinge!!! :DDDD
J: DUTTIRUTTI! Nu tänker jag köra fem snabba med dig, är du beredd?
B: JAG E REDO JAG E REDO!! :D
J: Kiss eller Bajs?
B: HAAHHAHAHAHAHAHAAH!!! BAJS IS THE SHIT! :DDD
J: Äpple eller Banan?
B: äpple är godare men banan låter kulare! så banan! ;D
J: Ekorrslår eller grodlår?
B: nööö...:((((( sadfejs..:( men grodlår säger jag.
J: Martin eller Jeremy Sumpter?
B: Mörtin! ;D
J: Bajs eller lördagsgodis?
B: fan, den va svår, men jag måste nog ta lördagsgodis! ;)
J: Tack Becca för en trevlig chattstund, vi ses säkert mer här ikväll. Vi sitter ju bredvid varandra i soffan!
B: Jaa tack själv tant Falk :) jag tkr om mig själv. tack och hej ha de bäst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar