Translate

måndag 31 oktober 2011

How can you see into my eyes like open doors?

Åker genom mörka skogar i en varm buss och lyssnar på bra musik. Just nu känns livet ganska bra!
Imorse vaknade jag ganska tidigt, runt halv åtta, och kunde inte somna om så jag tog fram datan och kollade på lite film. När klockan är tio i nio ungefär så ringer de från jobbet och frågar om jag kan komma inom 30 min och jag säger ja. Då kommer jag på att jag fortfarande har pyjamas på mig, inte har duschat eller ätit frukost och sminkat mig. MEN så cool som jag är blev jag klar med allt på bara 10 min och var på jobbet tio över nio! Jag tycker det är roligare att jobba nu när Maria står där bak i kallkänken så man kan prata om lite mer onormala saker, haha (a)
Imorgon blir det oxå jobb men inge mycket tack och lov, haha. Behöver lite mera lov.
Men nu ska jag kliva av bussen och gå hem, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar