Translate

söndag 9 oktober 2011

Like a shooting star

Jag har haft en underbar helg, trots allt jobbande och spring fram och tillbaka.
Igår fyllde Isabelle år och vi firade henne och hade det grymt mysigt och roligt. Vi gick alla ut på en åker och låg och kollade på stjärnfall. Och inte en åker med gräs utan uppluckrad jord. Mina klackskor var inte fina, haha.
Ja, riktigt nice. Det är grymt vad snällt folk det finns ♥
Sen har jag bara vaknat upp bredvid min mysiga pojkvän och sedan åkt iväg till jobbet, igen.
Orkar inte tänka på skolan imorgon, sitter bara och grubblar hur jag ska göra när jag fyller år. Om jag ska ha något för de närmaste vännerna eller bara skita i det. Vafan, jag blir ju bara 17 som sagt, jäkla mellanting.
Bajs, någon som vill fylla år åt mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar