Translate

torsdag 6 oktober 2011

Sprickor - bajs.

Tappade min mobil i golvet igen, så nu har jag yttligare några fina sprickor men mobilen funkar som den ska!
Imorse åkte jag med taskig attityd till skolan och trodde allt skulle gå skit. Men nä, någon hade andra planer för mig. Så jag svarade på allt på det himla provet (förutom nån som jag helt fick brainfreez på, haha) så jag tror jag åtminstone får ett G. Sen nere i bageriet gick det oxå bra där jag hann med att göra min vita chokladpudding med hallonsirap (som blev skitgod, stolt över mig själv) och lite rårörda bär. Fick fina kommentarer.
Sen som tack för att vi stod och packade bröd och bullar i butiken i en timme så fick vi lite bullar som tack för hjälpen, så hurra! Och pizza till lunch blev det och nu till middag får man älgkött, MUMS.
Från ledsen och sur tjej till glad och fappy tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar