Translate

lördag 15 oktober 2011

Fest i Jossans huvud

Lite partymusik körs i hörlurarna och jag mår riktigt bra men är väldigt trött.
Har haft det otroligt kul hos Felix med Viktor, Johanna, Daniel och såklart Felix och mig själv. Vi har ätit pizza, kollat på Idol (bara för Daniels skull) och sen har vi spelat tv - och dataspel hela natten. Jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge, underbart!
Dock har jag nog inte sovit så lite på väldigt länge så det blir nog en ganska tidig kväll för mig ikväll. Ska sova ut så mycket jag får innan mamma sätter igång med något, uhu. Men imorgon ska vi iaf ut till Valbo, det blev inget idag. Skor, kattmat (haha) och ev kläder ska införskaffas till vintern. Vet nog en halsduk jag vill ha, hoho. Ska smöra lite för mamma!
Snart ska jag nog ta och sno lite ostkaka med grädde och sylt, och sitta och tjocka mig ordentligt. Har redan smällt i mig en massa tacos.
Hoppas alla har haft en awesome helg so far. Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar