Translate

tisdag 4 oktober 2011

Mega Mystery

det önskar jag att jag kunde sitta och tugga på nu, men nä. Nu har man borstat sina tänder och satt i den äckliga nattskenan så nu är det för sent och får vänta till imorgon istället. Mega Mystery är Stimorols (tuggummi) nya, väldigt speciell smak men jag tycker den är god.
Och jag lugnade ner mig lite efter maten, hoho. Oxfilé och potatisgratäng. Min pappa kan laga mat han!
Vet inte vad som händer i bageriet imorgon så det blir väl en surprise.
Jag har inte druckit proviva på några dagar nu så min mage är i lite obalans (tror det ligger lite placebo-effekt över det hela, men för mig funkar det.)
Nu ska jag nog ta och natta mig själv. Bibliotek och sista planering över torsdagen blir det imorgon, hua.
(En helt random bild på lite schampoo sitter fint.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar