Translate

söndag 23 oktober 2011

För jag blev 17 år.

Jorden gick inte under i fredags och jag blev 17 år igår. Det går fort.
Nu är det ju bara 365 dagar kvar tills jag fyller år nästa gång. Jag vet, 365 dagar är en för mycket men nästa år är det ju skottår, så det stämmer!
Igår blev jag firad av kära mor, syster och Felix (som även lagade middag till oss) och det var jättemysigt! Fick även massage av Felix sen på kvällen, det var behövligt. Och idag blev jag firad av släkten, lite mindre än vanligt, men med väldigt praktiska presenter. Nu kan jag äntligen lira loss på min bas då jag fått en förstärkare av älskade pappa och jag fick riktigt bra tyllar av min mormor (itne silversked som jag brukar få, haha) och ännu fler tyllar är på väg med posten. Av kära Felix fick jag ett supersött förkläde med ugglor på och supermysiga sockor! Så grymt sköna!
Nu när jag kom hem fick jag lite välkomsmys av bullen (jackie alltså) som blev så till sig att han började bita mig på haka, haha.
Åh, nu ska jag njuta utav att vara på landet och min sista kväll innan jag går ut på APU.
hoppas alla har haft det bra, kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar