Translate

måndag 3 oktober 2011

Måååndaaaag

Efter en myshelg så har allvaret börjat igen.
det började redan igårkväll då jag fick sms från jobbet att det skulle bli ett "akut" möte idag på jobbet kl. 19. Det var en aning läskigt men jag lugnade ner mig till slut och sov som en stock. Fan vad skön min säng var.
Men upp var man tvungen och gå och till bussen var man tvungen att springa för att jag kom på att katten var inne, haha. Men så grymt bra kondis som jag har (HAHA) så hann jag dit ändå och kom till skolan i fin tid.
Idrotten var världens jäkla kondispass så vi hade boxercise (stavning, hahah) och jag dog en aning och kommer antagligen ha träningsvärk imorgon när jag vaknar. Jag skakar fortfarande i armarna och händerna, uhu.
Sen var det flöjt och sen var det det akuta mötet.
Faktiskt var det grymt givande och jag känner mig mycket säkrare i det jag gör nu och hur allt kommer bli. Trevligt var det. Två timmar av bra och givande prat, ett väldigt bra avslut på kvällen tycker jag.
Så en nöjd tjej tänker lägga sig nu och ta en lång, skön sovmorgon imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar