Translate

tisdag 4 oktober 2011

Varför, varför och yttligare ett varför?

VARFÖR är inte maten klar när jag är så grymt hungrig?
VARFÖR måste man fylla sjutton? Jäkla mellanting.
VARFÖR finns det vissa människor som inte kan respektera andras val i livet?
Jag känner mig/är fullkomligt galen. Jag är så förbannad och samtidigt glad på samma gång så det finns inte. Typ.
Skoldagen gick bra varav vissa saker som jag fick höra gjorde mig så jävla arg. Att man inte kan fatta att vissa saker betyder mer för andra än sig själv. Jag vet inte hur jag ska skriva just nu för jag är så förbannad.
OCH VARFÖR BEHÖVER JAG FYLLA ÅR I ÅR!?
Kan inte liksom alla glömma bort min födelsedag så jag slipper säga vad jag önskar mig (önskar mig i stort sätt inget förutom en Kitchen Aid och det kommer jag knappast få) och så kan allt flyta på som vanligt.
Det jag vill ha på min födelsedag är väl kanske en tårtbit och sen vill jag ha en puss av Felix. Räcker gott och väl för mig.
Jääälaaaa baaajjsssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar