Translate

onsdag 12 oktober 2011

When the rain fell down.

En lärorik dag i bageriet har det varit idag. Vi gjorde lite princess-, budapest- och napoleonbakelser, mycket goda.
Har även bestämt mig för vad jag ska göra för muffins/cupcakes till min födelsedag och det mesta har löst sig inför mitt tårtbakande.
Nästa vecka blir en jäkligt fullproppad vecka för mig, hua! Ska göra en liten kom-ihåg-lista åt mig själv.


  • Måndag: Skola, sen åka ut till pappa och hämta lite baksaker till veckan som kommer.
  • Tisdag: Skola, sen kanske ta en fika med gulliga Ann om hon kan då.
  • Onsdag: Skola, sen ska jag hem och göra tårta och Pillis och Maria kommer oxå för det ska klippas hår hemma.
  • Torsdag: Skola, leverera tårta till M****m och sen ska jag nog ta och chilla lite och förbereda inför lördagen.
  • Fredag: Skola, jobb och sen åka hem och förbereda ännu mer och bara ta det lugnt (tror jag) innan födelsedagen på lördag.
  • Lördag: Min födelsedag. Nuff said.
  • Söndag: Släktkalas, baka, baka, baka.
  • Måndag: APU 5 veckor framåt.

Ja, jag har en del. Hua.
Jag får ta och överleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar