Translate

söndag 30 oktober 2011

Pömsig cheeyyy



Hej hopp!
Orkade inte skriva något igår för jag var så jävla trött, haha. Jobbade 10-17 och satt ner ca.... 0 sek av de timmarna. Efter jobbet så var det bara att åka hem och byta om till maskeraden hos Elsa, fast jag var typ mig själv, haha. Men hade det riktigt kul iaf och kom hem lagom sent mitt i natta och slocknade nästan direkt. Sen har jag tagit världens sovmorgon med Felix och försökt lösa melodikrysset (haha, jag är gammal) och vi failade totalt, även fast det typ bara var barnsånger. Sen har jag bara slappat och haft det trevligt.
Råkade dock radera min starkaste gubbe på MS och måste börja om. känns inte sådär superkul när man hunnit skaffa sig starka vapen and shit, uhu.
Nu ska jag slappa lite mer och kolla på lite Chobits tror jag.
Ni kan få kolla på sötaste katten ever ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar