Translate

torsdag 27 oktober 2011

Min egna sång.

jag kom på en sak när jag satt här vid datan och lyssnade på lite musik och hade det extremt tråkigt att jag ska "göra" en egen låt av andra låttitlar och se hur det ser ut om man bara tar lite random shit, haha!
behöver ej läsas.

Last friday night I wanted to go to mars.
What is love, dear Rosemary?
Save tonight crazy kameleont, the time is running out. (HAHAHAH, fan vad dålig jag är)
Fuck you, I just had sex with or without you. I'm good, I'm gone - like a boss!



hahaha, fan vad jag har tråkigt. Allt make:ar inte sence heller.
Well.
Last friday night - Katy Perry
What is love - Haddaway
Dear Rosemary - Foo Fighters
Save Tonight - Eagle-Eye Cherry
Crazy - Gnarls Barkley
Kameleont - Electric Banana band
Time is running out - Muse
Fuck you - Lilly Allen
I just had sex - The lonely island ft. Akon
With or without you - U2
I'm good, I'm gone - Lykke Li
Like a boss - The lonely island

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar