Translate

torsdag 13 oktober 2011

Ditt internet vill inte vara snäll

Matteprov, springa fram och tillbaka och skaffa sig ett MVG, helt ok dag ändå.
Klarade matteprovet någorlunda bra och sprang sedan iväg till ica och köpte ingredienser till dagens LMK där vi gjorde en "buffé" som såldes i butiken i söta lådor. Min och Matildas sålde slut i butiken på 10 min och jag tror vi får bra betyg på den.
Sen hade vi samhällskunskap och vi fick rätta våra egna prov och jag fick MVG, hehehe!
Inte nog med det, vi fick sluta efter det för att vår lärare i choklad och konfektyr var hemma med sjukt barn. Ganska skönt med en ledig eftermiddag.
Dock upptäckte jag att vårat internet har dött här hemma, även telefonen. Inte mycket att göra åt när det är bolaget som är dumt.
Aja, hoppas det är tillbaka snart så jag slipper skriva genom mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar